SSM

Home SSM

Ai intrebari?

Simte-te liber sa ne scri pe mail sau sa ne suni. Iar noi vom reveni la tine in cel mai scurt timp.

maria.manolache@marprom.ro
(+40) 727 28 10 10

Contacteaza-Ne!


    Securitatea si Sanatatea in Munca

    Echipa Marprom SERV va vine in ajutor cu diferite servicii de tip SSM precum evaluarea factorilor de risc de accidentare, eloborarea planului de protectie, elaborarea programului de instruire-testare, evidenta zonelor cu risc ridicat si specific, colaborarea cu lucrătorii şi/sau reprezentanţii lucrătorilor si alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca.

    SERVICII SMM

    Pentru a veni in sprijinul dumneavoastra, in concordanta cu noile prevederi ale legislatiei in domeniul securitatii si sanatatii in munca, va oferim urmatoarele servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca:

    EVALUARE RISCURILOR

    EVALUARE RISCURILOR

    ORGANIZAREA ACTIVITATII DE INSTRUIRE

    ORGANIZAREA ACTIVITATII DE INSTRUIRE

    INTOCMIREA DOCUMENTELOR

    INTOCMIREA DOCUMENTELOR

    Evaluarea factorilor de risc si instruirea anuala a angajatilor

    • Evaluarea factorilor de risc de accidentare si de imbolnavire profesionale pe locuri de munca/posturi de lucru si stabilirea nivelului de risc global ;
    • Elaborarea planului de prevenire şi protecţie ;

    • Elaborarea deciziilor interne privind organizarea si indeplinirea activitatilor de prevenire si protectie in domeniul securitatii si sanatatii in munca, conform art.15 din HG 1425/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
    • Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul unitatii- elaborarea graficului, a planurilor de desfasurare si a tematicilor de instruire pe categorii de personal;
    • Instruirea, testarea la anagajare si anuala a salariatilor, intocmirea si consemnarea fiselor individuale SSM conform cerintelor legale;

    Evidentierea zonelor de risc si identificarea echipamentelor

    • Elaborarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca specifice activitatilor desfasurate;
    • Identificarea echipamentelor individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din întreprindere şi întocmirea normativului intern de acordare a echipamentelor individuale de protectie ;

    • Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific;
    • Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;
    • Colaborarea cu lucrătorii şi/sau reprezentanţii lucrătorilor, serviciile externe de prevenire şi protecţie, medicul de medicina muncii, în vederea coordonării măsurilor de prevenire şi protecţie;

    Efectuarea periodica a controlului si cercetarea accidentelor

    • Cercetarea accidentelor de munca conform cerintelor legale;
    • Propunerea atributiilor specifice si a raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate;
    • Efectuarea periodica a controlului intern SSM cu informarea in scris a angajatorului privind constatarile controlului intern;

    • Propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari servicii cu alti angajatori;
    • Alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca, conform art.15 din HG 1425/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

    Ai intrebari?

    Simte-te liber sa ne scri pe mail sau sa ne suni. Iar noi vom reveni la tine in cel mai scurt timp.

    maria.manolache@marprom.ro
    (+40) 727 28 10 10

    Contacteaza-Ne!


      Securitatea si Sanatatea in Munca

      Echipa Marprom SERV va vine in ajutor cu diferite servicii de tip SSM precum evaluarea factorilor de risc de accidentare, eloborarea planului de protectie, elaborarea programului de instruire-testare, evidenta zonelor cu risc ridicat si specific, colaborarea cu lucrătorii şi/sau reprezentanţii lucrătorilor si alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca.

      SERVICII SMM

      Pentru a veni in sprijinul dumneavoastra, in concordanta cu noile prevederi ale legislatiei in domeniul securitatii si sanatatii in munca, va oferim urmatoarele servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca:

      EVALUARE RISCURILOR

      EVALUARE RISCURILOR

      ORGANIZAREA ACTIVITATII DE INSTRUIRE

      ORGANIZAREA ACTIVITATII DE INSTRUIRE

      INTOCMIREA DOCUMENTELOR

      INTOCMIREA DOCUMENTELOR

      Evaluarea factorilor de risc si instruirea anuala a angajatilor

      • Evaluarea factorilor de risc de accidentare si de imbolnavire profesionale pe locuri de munca/posturi de lucru si stabilirea nivelului de risc global ;
      • Elaborarea planului de prevenire şi protecţie ;

      • Elaborarea deciziilor interne privind organizarea si indeplinirea activitatilor de prevenire si protectie in domeniul securitatii si sanatatii in munca, conform art.15 din HG 1425/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
      • Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul unitatii- elaborarea graficului, a planurilor de desfasurare si a tematicilor de instruire pe categorii de personal;
      • Instruirea, testarea la anagajare si anuala a salariatilor, intocmirea si consemnarea fiselor individuale SSM conform cerintelor legale;

      Evidentierea zonelor de risc si identificarea echipamentelor

      • Elaborarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca specifice activitatilor desfasurate;
      • Identificarea echipamentelor individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din întreprindere şi întocmirea normativului intern de acordare a echipamentelor individuale de protectie ;

      • Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific;
      • Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;
      • Colaborarea cu lucrătorii şi/sau reprezentanţii lucrătorilor, serviciile externe de prevenire şi protecţie, medicul de medicina muncii, în vederea coordonării măsurilor de prevenire şi protecţie;

      Efectuarea periodica a controlului si cercetarea accidentelor

      • Cercetarea accidentelor de munca conform cerintelor legale;
      • Propunerea atributiilor specifice si a raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate;
      • Efectuarea periodica a controlului intern SSM cu informarea in scris a angajatorului privind constatarile controlului intern;

      • Propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari servicii cu alti angajatori;
      • Alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca, conform art.15 din HG 1425/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

      Securitatea si Sanatatea in Munca

      Echipa Marprom SERV va vine in ajutor cu diferite servicii de tip SSM precum evaluarea factorilor de risc de accidentare, eloborarea planului de protectie, elaborarea programului de instruire-testare, evidenta zonelor cu risc ridicat si specific, colaborarea cu lucrătorii şi/sau reprezentanţii lucrătorilor si alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca.

      SERVICII SMM

      Pentru a veni in sprijinul dumneavoastra, in concordanta cu noile prevederi ale legislatiei in domeniul securitatii si sanatatii in munca, va oferim urmatoarele servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca:

      EVALUARE RISCURILOR

      EVALUARE RISCURILOR

      ORGANIZAREA ACTIVITATII DE INSTRUIRE

      ORGANIZAREA ACTIVITATII DE INSTRUIRE

      INTOCMIREA DOCUMENTELOR

      INTOCMIREA DOCUMENTELOR

      Evaluarea factorilor de risc si instruirea anuala a angajatilor

      • Evaluarea factorilor de risc de accidentare si de imbolnavire profesionale pe locuri de munca/posturi de lucru si stabilirea nivelului de risc global ;
      • Elaborarea planului de prevenire şi protecţie ;

      • Elaborarea deciziilor interne privind organizarea si indeplinirea activitatilor de prevenire si protectie in domeniul securitatii si sanatatii in munca, conform art.15 din HG 1425/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
      • Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul unitatii- elaborarea graficului, a planurilor de desfasurare si a tematicilor de instruire pe categorii de personal;
      • Instruirea, testarea la anagajare si anuala a salariatilor, intocmirea si consemnarea fiselor individuale SSM conform cerintelor legale;

      Evidentierea zonelor de risc si identificarea echipamentelor

      • Elaborarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca specifice activitatilor desfasurate;
      • Identificarea echipamentelor individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din întreprindere şi întocmirea normativului intern de acordare a echipamentelor individuale de protectie ;

      • Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific;
      • Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;
      • Colaborarea cu lucrătorii şi/sau reprezentanţii lucrătorilor, serviciile externe de prevenire şi protecţie, medicul de medicina muncii, în vederea coordonării măsurilor de prevenire şi protecţie;

      Efectuarea periodica a controlului si cercetarea accidentelor

      • Cercetarea accidentelor de munca conform cerintelor legale;
      • Propunerea atributiilor specifice si a raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate;
      • Efectuarea periodica a controlului intern SSM cu informarea in scris a angajatorului privind constatarile controlului intern;

      • Propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari servicii cu alti angajatori;
      • Alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca, conform art.15 din HG 1425/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

      Ai intrebari?

      Simte-te liber sa ne scri pe mail sau sa ne suni. Iar noi vom reveni la tine in cel mai scurt timp.

      maria.manolache@marprom.ro
      (+40) 727 28 10 10

      Contacteaza-Ne!


        Call Now Button